Strategie marketingowe

http://www.doradca.com.pl/x.php/1,64/Strategie-marketingowe.html

Każde przedsiębiorstwo działające w warunkach rynkowych zakłada, intuicyjnie bądź w sposób zaplanowany, pewny sposób funkcjonowania pozwalający mu na świadome wpływanie na swoją pozycję wobec konkurentów. Narzędziem pozwalającym na kształtowanie pozycji rynkowej firmy, kierowanie procesem komunikacji z rynkiem, konkurencją, jest strategia marketingowa. Odpowiednio przygotowana do potrzeb firmy strategia marketingowa powinna składać się z następujących elementów:

Integralną częścią naszej oferty jest także pomoc przy wdrażaniu strategii oraz ocena osiąganych wyników i ewentualna modyfikacja założeń strategicznych.

Dzięki dobrze przygotowanej i zrealizowanej strategii marketingowej, przedsiębiorstwo może uzyskać wymierne korzyści, w postaci m.in.:

Pomoc w przygotowaniu i realizacji strategii marketingowej skierowana jest do wszystkich firm, które w sposób świadomy i konsekwentny chcą budować swoją pozycję rynkową, zarówno na rynku dóbr konsumpcyjnych jak i inwestycyjnych.

Referencje: