Audity systemu zarządzania

http://www.doradca.com.pl/x.php/1,71/Audity-systemu-zarzadzania.html

A. Audity wstępne / oceny wstępne

Audity wstępne mają na celu sprawdzenie procesów zachodzących w Organizacji pod kątem spełnienia wymagań normy wybranej przez Organizację oraz obowiązujących przepisów. Audity takie są podstawą do określenia dalszych działań wdrożeniowych (harmonogram prac, ich rozmiar i zakres, zaangażowanie pracowników itd.), pozwalają także konsultantom na dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta.
Korzyści wynikające z auditu wstępnego:

B. Audity sprawdzające wdrożony system przed auditem firmy certyfikującej

Audity sprawdzające to ostatni etap przed auditem certyfikującym (są wykonywane w dokładnie taki sam sposób). Mają one za zadanie wykrycie błędów, które nie zostały ujawnione wcześniej i wyeliminowanie ich przyczyn. Jednak audity sprawdzające pełnią jeszcze jedną bardzo ważną rolę - psychologiczną, a mianowicie pokazują wszystkim pracownikom, jak będzie wyglądał audit certyfikujący i czego mogą się po nim spodziewać.
Korzyści wynikające z auditu sprawdzającego:

C. Audity sprawdzające mające na celu doskonalenie systemu zarządzania

Audity, jako element doskonalenia, to bardzo ważny element każdego systemu zarządzania. Konsultanci Zespołu Standardów Zarządzania DORADCA Consultants Ltd wykonują takie audity u swoich Klientów w celu obiektywnego i niezależnego spojrzenia na ich system i wyeliminowania wszelkich niezgodności. Audity takie odbywają się w podobny sposób jak te certyfikujące i odbywają w takim zakresie w jakim życzy sobie tego klient.
Korzyści wynikające z auditu sprawdzającego:

Kontakt w sprawie auditów – Zespół Standardów Zarządzania DORADCA Consultants Ltd Sp. z o.o.